Volvo цели 50% от глобалните продажби на марката да са онлайн

“Искаме да се научим от силните страни на новия ни партньор и да достигнем до целта си от 50% онлайн продажби до 2025-та г.”

04/24/2022

Volvo купува дялове от британската онлайн медия и автомобилен посредник/дилър Carwow.

През 2021-ва г. онлайн продажбите на Volvo са едва 4%, което е малко под средното ниво за индустрията. Всички експерти са единодушни, че делът на онлайн продажбите в автомобилната индустрия ще нараства големи темпове в следващите години.

Carwow е водеща автомобилна платформа за потребители на нови и употребявани автомобили, ентусиасти и фенове на технологиите и моторните спортове. С популярните си забавни видеа, ревюта на различни модели и близки партньорски взаимоотношения с многобройни дилъри на различни марки, Carwow присъства успешно на пазарите във Великобритания, Германия и Испания.

Carwow

YouTube каналът на Carwow има над 7 милиона абоната и всяка седмица достига до потребители с много разнообразен демографски профил.

Има много автомобилни търговци, но най-интересното при Carwow е високата стойност, която осигуряват на абонатите си чрез своите видеа и статии.” заяви шефът на глобалните продажби на Volvo Магнус Фредин. “Искаме да се научим от силните страни на новия ни партньор и да достигнем до целта си от 50% онлайн продажби до 2025-та г.”

Volvo

Към момента Carwow се радва на много добра оценка от крайните потребители – около 4.75 от 5 за цялостното клиентско изживяване в процеса по избор и покупка на автомобил. За сравнение същият индекс за стандартните продажби на Volco към момента е около 4.25 от 5.