Автомобилната индустрия и в частност Renault преминава през цялостна революция, но какво означава това за потребителите?
Всички водещи автомобилни марки са принудени бързо да се преоткрият и да изградят нова визия за мястото си в новите реалности. Неотдавна Renault представи своята Нова Вълна и обяви целта си да се превърне в марка за технологии, услуги и чиста енергия.
Renault 5 е една от иконите на европейската автомобилна индустрия. Новият Prototype е по-модерен и електрически от всякога.
Душата на всяка марка е в нейните корени. Когато става дума за толкова динамично променящи се предпочитания на потребителите е изключително трудно да се отговори на актуалните пазарни тенденции. Какво съдържа Новата Вълна на Renault?
Освен Renault 5 Prototype, Новата Вълна на Renault съдържа и Megane E Vision, както и различни версии на електрически задвижвания и възможности за все по-цялостна интеграция на автомобила с останалите технологии в ежедневието ни.
Чрез новата платформа CMF-EV (Общи модулни семейни и електрически автомобили) Renault акцентира най-вече върху иновации, емоции и ефективност. Снабдена с множество подобрения и нововъведения, тя позволява съвременните електромобили да станат по-просторни и по-модулни без да имат необходимост от още височина или дължина.